Druk, druk, druk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Door: M. Talsma

Blijf op de hoogte en volg Maaike

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De tijd is snel gegaan afgelopen tijd zeg! Bij mijn laatste verslag wist ik nog heel weinig over mijn komend jaar en nu zit ik in Las Vegas! Het ging allemaal zo snel dat ik geen tijd had voor mijn blog. Ik zal jullie wel even bijpraten:

Nadat ik te horen had gekregen wie mijn gastgezin zou worden, heb ik meteen contact met ze opgenomen. Ook mijn datum van vertrek wist ik ondertussen al, Ik ben van 4 tot 7 augustus met mijn familie op vakantie geweest in San Francisco en die 7e ben ik door gevlogen naar Las Vegas, terwijl mijn ouders en broer en zusje terug vlogen naar Nederland. Het afscheid was even moeilijk en ik mis ze echt, maar over 10 maanden ben ik er weer hoor!

Sinds ik aan ben gekomen, heb ik al zoveel gedaan en gezien! 8 augustus zijn we in de auto gestapt en hebben we 5 uur gereden door de Death Valley naar California. 'we' bestaat uit: Mijn gastouders, gastzus, hun exchange student van een jaar geleden, de beste vriendin van mijn gastzus en haar exchange student van een jaar geleden. Het zijn allemaal hele leuke mensen!
Maar we zijn dus naar Disneyland in California gereden! Daar zijn we 2 dagen geweest en het was super leuk! Na die 2 dagen zijn we doorgereden naar het strand in Ocean Side en hebben we hier 2 nachtjes doorgebracht in een super groot strand huis. Het was super gaaf! De golfen waren niet normaal hoog (in verhouding met Nederlandse golfen) en in de avond lekker chillen in de jacuzzi.
Gister zijn we weer thuis gekomen en kan ik eindelijk settelen hier in Las Vegas voor ik begin met school op 25 augustus.


  • 14 Augustus 2014 - 20:09

    Wil Warnars:

    Hoi Maaike,
    Wat heb je al veel gedaan in een paar dagen.
    In ieder geval een leuk gezin, zo te lezen.
    Geniet nog maar lekker, want straks is het weer naar school.

    Groetjes

  • 15 Augustus 2014 - 00:11

    Reneke:

    Leuk verhaal schat. Je maakt wat mee. Wat een belevenissen.
    Natuurlijk missen we je heel erg. Maar dat hoort er bij.
    We weten dat het goed met je gaat. Dat is het allerbelangrijkste.
    Dikke kus

  • 16 Augustus 2014 - 22:52

    Jane:

    Lieve Maaike, wat leuk om je zo te volgen.
    In een korte tijd heb je al vele nieuwe belevenissen meegemaakt.
    En dan over een ruim een week naar school; het lijkt me spannend.
    Ik heb van Reneke gehoord dat je een eigen kamer hebt. Dat is ook wel fijn.
    Maaike, houd ons op de hoogte met al je belevenissen.
    Een dikke knuffel, Jane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Heey allemaal, mijn naam is Maaike, ik ben 17 jaar en ik ga in Augustus 2014 voor 10 maanden naar High School in Amerika met de organisatie YFU. Ik hou super veel van reizen en ik heb al aardig wat landen gezien, maar dit wordt mijn eerste lange reis helemaal alleen. Het was heel wat regelen, dossiers invullen en sparen, maar dat zal het vast allemaal waard zijn. Ik heb er mega veel zin in! Liefs, Maaike

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 6832

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 31 Mei 2015

Mijn jaar in Amerika

Landen bezocht: