Only 1 month left - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu Only 1 month left - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu

Only 1 month left

Blijf op de hoogte en volg Maaike

12 Juni 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Jeetje, wat is de tijd toch snel gegaan. Om precies te zijn vertrek ik vanuit Las Vegas over 27 dagen. Over 27 dagen zit mijn Amerikaanse avontuur er weer op. Ik kan het me nog niet helemaal realiseren dat ik mijn nieuwe leventje hier achterlaat. Ik heb zoveel mee gemaakt in Amerika en ik heb zoveel nieuwe geweldige mensen ontmoet.

Mijn laatste blog update was in Oktober. We zijn nu 8 maanden verder en ik heb zoveel meegemaakt dat het teveel is om in 1 update te zetten. Ik zal iedereen over een maandje personlijk vertellen wat ik allemaal heb gedaan hier.

De komende 27 dagen heb ik ook nog een heel lijstje met dingen die ik nog wil doen en zien, dus ik zal me hier zonder school zeker niet vervelen!

Alhoewel ik alles en iedereen in Amerika vreselijk ga missen, kijk ik toch ook wel uit om weer naar Nederland te komen. En ik weet dat mijn vertrek geen afscheid zal zijn, maar een 'tot ziens'.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Heey allemaal, mijn naam is Maaike, ik ben 17 jaar en ik ga in Augustus 2014 voor 10 maanden naar High School in Amerika met de organisatie YFU. Ik hou super veel van reizen en ik heb al aardig wat landen gezien, maar dit wordt mijn eerste lange reis helemaal alleen. Het was heel wat regelen, dossiers invullen en sparen, maar dat zal het vast allemaal waard zijn. Ik heb er mega veel zin in! Liefs, Maaike

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 888
Totaal aantal bezoekers 6837

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 31 Mei 2015

Mijn jaar in Amerika

Landen bezocht: