Alweer een stapje dichterbij.. - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu Alweer een stapje dichterbij.. - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Maaike Talsma - WaarBenJij.nu

Alweer een stapje dichterbij..

Door: Maaike Talsma

Blijf op de hoogte en volg Maaike

23 Juli 2014 | Nederland, Limmen

Hey allemaal!

Het is al een aardige tijd terug dat ik mijn eerste verslag schreef, dus ik vond het wel tijd om jullie op de hoogte te brengen van de vorderingen afgelopen tijd.

Ten eerste, ik heb mijn visum aangevraagd en deze heb ik deze week opgestuurd gekregen in mijn paspoort. Elke keer dat er weer wat geregeld is, kom ik een dagje dichter bij mijn vertrek.

En dan het belangrijkste: IK HEB EEN GASTGEZIN!!! Ik was zo blij toen ik het hoorde en ben het gezin nu al mega dankbaar dat ze me in het gezin willen opnemen voor een jaar lang. Het gezin woont in.. LAS VEGAS!! Ik ken het gezin nog niet, maar ik zou één deze dagen informatie over het gezin krijgen. Ik ben erg benieuwd!

Het is alleen erg jammer dat ik nog steeds geen datum van vertrek heb om naar uit te kijken, dat zou komende dagen besproken worden met mijn gastgezin. Gewoon nog even geduld hebben dus...

  • 23 Juli 2014 - 08:49

    Wilwarnars:

    Wat een spannende tijd, maar ook heel erg leuk.
    Ergens in augustus gaat je vertrekken, dus heel snel.

    Ik blijf je volgen.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Heey allemaal, mijn naam is Maaike, ik ben 17 jaar en ik ga in Augustus 2014 voor 10 maanden naar High School in Amerika met de organisatie YFU. Ik hou super veel van reizen en ik heb al aardig wat landen gezien, maar dit wordt mijn eerste lange reis helemaal alleen. Het was heel wat regelen, dossiers invullen en sparen, maar dat zal het vast allemaal waard zijn. Ik heb er mega veel zin in! Liefs, Maaike

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 6836

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 31 Mei 2015

Mijn jaar in Amerika

Landen bezocht: